středa 17. května 2017

Kreativní okénko II.

Záložky s fantasy motivem


Dnes pro Vás mám pouze dvě záložky s fantasy motivy. Jedna je na motiv knih od Sarah J. Maas. Kdo zná tuto autorku a její série, jistě ocení jednu stranu záložky s postavou Feyre z knih ze série Dvůr trnů a růží a druhou s královnou Aelin z knih ze série Skleněný trůn. 

Předlohu pro záložky jsem kreslila na A4 kombinovanou metodou a jedná se tedy o originální obrázek. Tisknuto je na lesklý fotopapír, pružný a z druhé strany záložky jsou dané magnetky. Jedná se tedy o magnetickou záložku. Záložka je vlastně 2v1, neboť pokud budete číst Dvory - můžete si dopředu dát Feyre, a pokud sáhnete po Skleněném trůnu - tak na přední stránce jistě budete chtít Aelin. 


Druhý fantasy motiv je inspirován vlkodlačí ságou. Kdo nás čte, jistě ví, že miluji urban fantasy série jako Mercy Thompson nebo Kate Daniels, kde najdeme vlkodlaky a kožoměnce. Oblíbenou sérii mám také Psy/měňavci od Nalini Singh. A na Vánoce jsem publikovala recenzi na knihu Kiss of Snow. No, tak tady máte vlka Snowa. K čemu ho připodobníte je jen na Vás. Hodil by se jistě i do Game of Thrones. Obraz jsem kreslila na malířské plátno. Záložka je vytištěná na tvrdší papír, který je ještě zalaminovaný. Do přesahu, který vyčnívá z knihy, jsem zkusila vyříznout ornament. Z dolní části knihy visí zase medailonek. 

Uvažuji o účtu na Fleur nebo Etsy. Znáte ještě nějaké takové domény, přes které by se daly prodávat drobné výrobky? Podělte se se mnou o zkušenosti, ráda si nechám poradit.

Žádné komentáře: