pátek 30. září 2016

Meowboxing vol. 2



Přichystala jsem druhou fotodokumentaci mého meowboxingu. Kdybyste nepochytili tu první, tak je to unboxing za dozoru mého pana domácího - Edgara Allana Kocoura.

Tentokrát se na rozbalování tvářil snad ještě více znuděněji, než kdy dříve. Ale mé nadšení nepolevilo. Jakmile jsem balíček otevřela, radostí jsem vískala a skákala a tancovala. No snad znáte tu euforii, když se fakt na něco těšíte.

Objednávala jsem přes Martinus.cz a tentokrát jsem si u nich žádala A Torch against the Night (druhý díl Jiskry v popelu) od autorky Sabaa Tahir. Jelikož je kniha v angličtině a urazila nemalou dálku, bála jsem se, že na ni budu čekat minimálně ty tři týdny, které pro jistotu Martinus uváděl na svém e-shopu. Nečekala jsem však ani dva týdny a už byla na cestě. A kniha je mnohem krásnější, než jsem si myslela. Představovala jsem si takový ten kapesní, lepený a ohebný formát. Ale přišla mi kniha velikostí stejná jako Jiskra a obalem snad ještě úchvatnějším. Posuďte sami.

Z pohledu pana domácího:

Tak copak to tu máme tentokrát? 


Zdá se, že mé podnájemnici zase dorazil nějaký balíček. Ta by si z těch kartónů už mohla postavit hrad, nebo alespoň mě by mohla postavit hrad...

Hm, desky jsou pevné a zdá se, že i dobře slepené. To se bude cupovat jedna radost. Cože? Nůžžžky? Na co? Vždyť mám drápy. Taky zkazí všechnu zábavu. Jo, jo prej krásné balení. 
 












A co si takhle vyfotit mě? 

Jak to bylo? Vypnout hruď, hrdě se posadit, načechrat límeček...nějak takhle?

Tak jo, už se pomalu dostáváme dovnitř, ještě tak milionkrát vyfotit tu prachobyčejnou a ničím nezajímavou krabici a už snad můžem nakouknout pod pokličku. 

Ježiši, zakryjte si někdo uši. Ta vříská jak nějaká pávice, copak nikdy neviděla knihu? Já teda už jo. Byla celá taková měkoučká a teploučká a dobrá na podestýlku. Tahle je ale nějaká tvrdá. A prej ať neotlapkám obal. No tak to pardóón, ženská. Ale kdo je tu doma, no?

 Raději budu sledovat zpovzdálí s jakou posvátnou úctou vybaluje obsah toho balíčku. Rozplývá se víc a víc. Kdysi nás, kočky, taky takhle uctívali...Je na čase jim tu dobu připomenout.

 Záložky, samolepky pro knihomoly a katalog? A kvůli tomu je takové halooo?

Co to? Vždyť to ani není česky. To mi neříkej, podnájemnice, že to budeš číst v cizím jazyce. To bude zase protrpěných hodin. Jen počkej, jak ti to půjde pomalu. Ale výzva je výzva. 


Tak jo, píše se tu A TORCH AGAINST THE NIGHT - SABAA TAHIR. Pořádné kočičí jméno. Jste zvědaví, co se skrývá pod obalem? Tak se tam mrknem, ale pozor přeci, ať ho neotlapkáme...

 

Žádné komentáře: