úterý 19. července 2016

Meowboxing 1

Za řádného dozoru pana Domácího jsem zkusila zdokumentovat také jeden z mých unboxingů. Jakmile jsem převzala balíček od doručovací služby mé nadšení rázem opadlo. Spatřila jsem totiž naprosto znuděný výraz mého Domácího, který na mě čekal hned za dveřmi. Důrazným zamňoukáním mi dal jasně najevo, ať ho následuji. No, co jiného mi také zbývalo, že?


Poslušně jsem položila krabici na zem. Několikrát se kolem ní otočil, pak ji očichal a nakonec poslouchal snad, jestli uvnitř něco netiká! No to už na mě bylo trochu moc. Vzala jsem nůžky a vysvobodila obsah balíčku. Pan Domácí si lehl a nespouštěl mě z očí, když jsem vyndávala knihy ven. Krabici samozřejmě ihned šel zkontrolovat, zda jsem v ní náhodou něco nenechala a hodil na mě takový ten pohled typu: "na něco jsi zapomněla". Se zvednutým obočím jsem vytáhla fakturu a pak teprve byl pan Domácí plně spokojen. Zatímco zaujatě studoval krabici a nejspíš dumal nad tím, zda se jeho dvakrát tak velké tělo do ní nasouká, začala jsem odmotávat knihy z igelitu, ve kterém byly ještě pečlivě zabaleny. To šustění ho ihned upoutalo. Samozřejmě, že jsem musela fólii vyndat a rozložit na zem kvůli překontrolování. 

Konečně jsem si mohla knihy důkladně prohlédnout a těšit se z nich. Jistě pouze za dozoru pana Domácího jsem je mohla pečlivě uložit do knihovny.

Knihy jsem objednala z knihkupectví Minotaur se sídlem ve Svitavách. Se zabalením a rychlostí dodání jsem nadmíru spokojená. Dokonce i pan Domácí musel uznat, že heslo "Dneska podáte, zítra dodáme" tentokrát zafungovalo k naší nejvyšší spokojenosti. 



Co právě čtu z letní výzvy?


Spolu s hlavními hrdiny knihy z mé letní výzvy jsem se po prvním začtení ocitla v Letu 305, který ztroskotal. Stejně jako ostatní přeživší jsem byla dosti dezorientovaná a šokovaná. Zvlášť, když se po několika hodinách začaly dít velmi divné věci, které by se v normálním světě dít neměli. Trochu děsivé věci. Se spisovatelkou Harper a Nickem, který se ujal velení, se tomu snažíme přijtí na kloub a já doufám, že vysvětlení je už blízko.  

Název: Let 305
Autor: A. G. Riddle
Aktuální strana: 73
Žánr: sci-fi thriller

Žádné komentáře: